فرش خوب

معرفی بهترین انواع فرش ایران

فرش خوب

معرفی بهترین انواع فرش ایران

۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۷ ثبت شده است

معرفی شانه و تراکم فرش ماشینی کاشان

شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۷، ۰۶:۴۶ ب.ظ

فرش را می توان در انواع مختلف 700 شانه، فرش 1000 شانه یا 1200 شانه برای منزل خرید، اما یک انتخاب خوب زمانی میسر است که شما تفاوت میان این محصولات را دانسته و فرشی خوب و زیبا متناسب با نیازتان خریداری کنید. یک فرش خوب از نظر هر کسی دارای مشخصاتی است که ممکن است با نیاز و سلیقه شما متفاوت باشد. برای مثال یک شخص فرش نرم و با کیفیت را به فرش نازک و زیبا ترجیح می دهد و بالعکس ممکن است کسی به واسطه سبک زندگی اش جنبه مصرفی فرش برایش اولویت نباشد و زیبایی ظاهری فرش و تناسب رنگبندی و طراحی آن با سایر لوازم منزل برایش اولویت باشد.

فرش 1200 شانه و فرش 1500 شانه که تولیدات جدید کارخانه های فرش ماشینی محسوب می شوند، استفاده شان بیشتر جنبه تزیینی و زیبایی دارد، چراکه الیاف بسیار نازک، طرح های شکیل و نقشه های خاصی برای بافتشان استفاده می شود و طول خاب کوتاه و و بافت کم پشت دارند که باعث شده نازک و ظریف شده و ظاهری شبیه فرش ابریشم دستباف داشته باشند.

فرش 700 شانه و فرش 1000 شانه هم که دارای تراکم بالایی هستند، دوام بالا، طول خاب مناسب و کیفیت مطلوبی دارند، در عین حال نقشه های زیبایی هم توسط شرکت های مختلف در این کیفیت ها بافته شده است که موجب شده گستردگی نقشه و طراحی خوبی داشته باشند و انتخاب و خرید به خصوص به روش آنلاین برای مشتریان بسیار راحت و ارزان قیمت باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۷ ، ۱۸:۴۶
ali rahmatian

فرش 1200 شانه گل برجسته کاشان

دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷، ۰۶:۲۰ ب.ظ

در ایران انواع فرش ماشینی با شانه وتراکم مختلف را می توان یافت. فرش 1200 شانه جزء جدیدترین تولیدات ایران در صنعت فرش ماشینی است که دارای ظرافت و زیبایی بی نظیری هم می باشد. این مدل فرش دارای تراکم 3600 بوده و به دو صورت فرش 1200 شانه گل برجسته و فرش 1200 شانه معمولی عرضه می شود که تفاوتشان در زیبایی ظاهری فرش ها می باشد. مدل فرش برجسته به گونه ای است که طرح و گل های آن برجسته دیده می شود و این رخ بهتری به فرش داده است.

فرش 1000 شانه برجسته هم به تازگی وارد بازار شده و البته به زیبایی فرش های 1200 شانه گل برجسته نیستند و قیمتشان هم ارزان تر است. اگر برای مصرف و نشست و برخاست زیاد می خواهید فرش خریداری کنید، بهتر است از مدل معمولی فرش ماشینی 1200 شانه انتخاب نمایید، چرا که مدل فرش گل برجسته صرفا جهت زیبایی ظاهری خریداری می شود و بیشتر جنبه تزیینی دارد. در بین تولیدات اخیر کشور در حوزه فرش ماشینی این فرش ها هم اکنون پیشگام در فروش بوده و صادرات خوبی هم دارند. لذا برای یافتن بهترین مدل های آن کار دشواری در پیش ندارید، زیرا سایت های معتبری را ما در اینجا به شما معرفی خواهیم کرد که بهترین فرش ماشینی کشور را عرضه می کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ شهریور ۹۷ ، ۱۸:۲۰
ali rahmatian

سایت فرش ماشینی گرد و بیضی

پنجشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۷، ۰۴:۰۷ ب.ظ

در سایت های مختلف اینترنتی می شود انواع مختلف از فرش های ماشینی را یافت و تهیه نمود. آنچه که خریدش کمی دشوار بوده و به راحتی پیدا نمی شود، فرش های سفارشی خاص هستند که طراحی و تولیدشان متفاوت تر است. برای مثال فرش سایز بزرگ، فرش گرد و بیضی و یا فرش هشت ضلعی و فرش چند ظلعی جزء مدل های فرش ماشینی سفارشی به شمار می روند.

فرش سفارشی به این معنی است که تولید آن در حالت معمول انجام نمی شود و کارخانه های فرش ماشینی تنها بافت فرش های مستطیل رایج در سایزهای متعارف را انجام می دهند، مگر اینکه فردی طرح و سایز مورد نظرش را بخواهد در یک سایزی که موجود نیست تهیه نماید. در این صورت کارخانه به شرط اینکه مشتری یک جفت فرش از آن سایز خریداری نماید، سفارش بافت آن فرش را قبول می کند. زیرا دستگاه بافندگی فرش به گونه ای طراحی شده است که بافت هر فرش به صورت جفت انجام می شود و بافت تکی ندارد. اگر سایز مورد نظر شما استاندارد باشد به علت فروش بالای این ابعاد تک هم امکان فروش آن وجود دارد، اما وقتی سفارش شما خاص بوده و یک فرش خاص چون فرش گرد و بیضی آن هم در ابعاد مشخص بخواهید دیگر امکان سفارش تک وجود ندارد.

البته سایت هایی هستند که به علت فعالیت گسترده در حوزه فرش های سفارشی نظیر فرش دایره ای، انواع فرش سفارشی در ابعاد نامتعارف را در انبار خود دارند و ممکن است طرحی که شما قصد خرید آن را دارید را هم نیز در انبارشان موجود بوده و شما بتوانید از این طرح ها برای خرید استفاده کنید.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ شهریور ۹۷ ، ۱۶:۰۷
ali rahmatian