فرش خوب

معرفی بهترین انواع فرش ایران

فرش خوب

معرفی بهترین انواع فرش ایران

تبدیل عکس به تابلو فرش شخصی زیبا

سه شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۷، ۰۵:۳۲ ب.ظ

تبدیل عکس به تابلو فرش یکی از محصولات عرضه شده در شرکت های فرش است که در سطح شهرها به چشم نمی خورد و برای مثال شما نمی توانید با مراجعه به فرش فروشی برای تبدیل عکس به تابلو فرش اقدام نمایید چون این مغازه ها و نمایشگاه ها چنین خدماتی را ندارند و تنها فروش محصولات رایج و مخصوص کارخانه ها را انجام می دهند و این تولیدات را که محصولات سفارشی و خاص هستند را نمی توانند عرضه کنند.

تبدیل عکس به تابلو فرش را شرکت های بازرگانی انجام می دهند که با کارخانه های بزرگ فرش ماشینی جهت تهیه تابلو فرش های مرسوم آیه و منظره قرار داد دارند و لذا سفارشات خاصی چون تابلو فرش طرح چهره را هم می توانند در کنار تابلو فرش های دیگر انجام دهند. علاوه براین به تازگی از چاپ عکس روی تابلو فرش هم برای تبدیل عکس به تابلو فرش استفاده می شود و افرادی که دستگاه سابلیمیشن حرارتی دارند، در کنار چاپ های دیگرشان تولید تابلو فرش چاپی هم انجام می دهند که روی فرش 1000 شانه ابریشمی این چاپ انجام می شود. جنس اکریلیک برای چاپ مناسب نیست و ممکن است برخی از مشتریان فریب تبلیغات های دروغی را بخورد و در جایی که چاپ عکس روی فرش 1200 شانه اکریلیک انجام می دهد سفارش دهند. در صورتی که باید بدانند تابلو فرش چاپی هزار شانه ابریشمی بهترین کیفیت را دارد و این تابلو فرش های چاپی جدید و زیبا جذب رنگ کامل و طبیعی، قابلیت شستشوی و ماندگاری و جلوه ظاهری را تنها روی همین کیفیت می توانند داشته باشند.


نظرات  (۲)

۱۷ مهر ۹۷ ، ۱۷:۴۵ دانلود سریال گیم اف ترونز
سلام جالب بود تازه وبلاگتونو توی بخش بروز رسانی شده ها دیدم خوشحال میشم به بلاگ منم سر بزنید ♥
یبسیب

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی