فرش خوب

معرفی بهترین انواع فرش ایران

فرش خوب

معرفی بهترین انواع فرش ایران

معرفی انواع فرش ماشینی مشهد و کاشان

يكشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۵۴ ق.ظ

ایران بزرگترین تولید کننده فرش در خاورمیانه است و البته در جهان هم شهرت فرش های ایرانی زبانزد است. فرش ماشینی و دستباف در شهرهای مختلف کشور همواره در حال تولید بوده و مشتریان داخلی و خارجی زیادی هم دارد. بهترین برندهای تولید کننده فرش ایران در مشهد و کاشان فعال هستند و لذا اکثر مشتریان فرش هم از این شهرهای برای خرید مستقیم فرش استفاده می کنند. برای مثال اکثر سایت های اینترنتی که فروش آنلاین فرش دارند، محصولات مورد نیاز مشتریان را از درب کارخانه اهی فرش کاشان عرضه می کنند.

فرش 700 شانه دستباف گونه کاشان

فرش 700 شانه یکی از محصولاتی است که همواره به علت داشتن قیمت خوب و کیفیت بالا مورد توجه عموم مردم بوده است و فروش خوبی هم دارد. این فرش ظاهر دستباف گونه دارد و می تواند تا سال های سال برای مصرف کننده ها با دوام خوب استفاده شود. تراکم این فرش 2550 است نخ اکریلیک 100 درصد در بافت آن استفاده می شود. اگر نخ اکریلیک نخ ترک با آلمان باشد رخ فرش بهتر و دوام آن هم بیشتر خواهد بود.

فرش ماشینی هفتصد شانه ارزان

ارزان بودن فرش 700 شانه باعث شده در شهرستان های کشور این فرش، فروشش حتی از فرش 1200 شانه و فرش 1000 شانه هم بیشتر باشد. همچنین این فرش به صورت فرش گرد هم بافت می شود و محبوبیت زیادی هم دارد. در سایت های مختلفی می توانید انواع فرش 700 شانه گرد و یا فرش مستطیل را بیابید و خریداری کنید که پیشنهاد ما به شما سایت پرسان پارس است که تنوع محصولاتش بالا بوده و این امکان را به شما می دهد که طرح های متنوع و با قیمت مناسب را بتوانید تهیه کنید.

فرش 700 شانه طرح ارکیده       

نقشه هایی از فرش ماشینی 700 شانه هستند که به سرعت محبوب شده و فروش بالایی به دست آورده اند طرح ارکیده یکی از همین نقشه های محبوب است که در شهرهای سراسر کشور عرضه شده و بیشترین میزان فروش را در زمان تولید و عرضه اش به بازار کسب کرده است. در کنار این نقشه طرح ماهی، اهورا، افشان و حوض نقره هم جزء نقشه های پرفروش بوده اند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۰۶
ali rahmatian

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی