فرش خوب

معرفی بهترین انواع فرش ایران

فرش خوب

معرفی بهترین انواع فرش ایران

سایت فرش ماشینی گرد و بیضی

پنجشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۷، ۰۴:۰۷ ب.ظ

در سایت های مختلف اینترنتی می شود انواع مختلف از فرش های ماشینی را یافت و تهیه نمود. آنچه که خریدش کمی دشوار بوده و به راحتی پیدا نمی شود، فرش های سفارشی خاص هستند که طراحی و تولیدشان متفاوت تر است. برای مثال فرش سایز بزرگ، فرش گرد و بیضی و یا فرش هشت ضلعی و فرش چند ظلعی جزء مدل های فرش ماشینی سفارشی به شمار می روند.

فرش سفارشی به این معنی است که تولید آن در حالت معمول انجام نمی شود و کارخانه های فرش ماشینی تنها بافت فرش های مستطیل رایج در سایزهای متعارف را انجام می دهند، مگر اینکه فردی طرح و سایز مورد نظرش را بخواهد در یک سایزی که موجود نیست تهیه نماید. در این صورت کارخانه به شرط اینکه مشتری یک جفت فرش از آن سایز خریداری نماید، سفارش بافت آن فرش را قبول می کند. زیرا دستگاه بافندگی فرش به گونه ای طراحی شده است که بافت هر فرش به صورت جفت انجام می شود و بافت تکی ندارد. اگر سایز مورد نظر شما استاندارد باشد به علت فروش بالای این ابعاد تک هم امکان فروش آن وجود دارد، اما وقتی سفارش شما خاص بوده و یک فرش خاص چون فرش گرد و بیضی آن هم در ابعاد مشخص بخواهید دیگر امکان سفارش تک وجود ندارد.

البته سایت هایی هستند که به علت فعالیت گسترده در حوزه فرش های سفارشی نظیر فرش دایره ای، انواع فرش سفارشی در ابعاد نامتعارف را در انبار خود دارند و ممکن است طرحی که شما قصد خرید آن را دارید را هم نیز در انبارشان موجود بوده و شما بتوانید از این طرح ها برای خرید استفاده کنید.

نظرات  (۱)

۰۱ شهریور ۹۷ ، ۱۶:۱۰ فروشگاه اینترنتی مدشو

سلام

حراج تی شرت و کتانی به قیمت قبل!

www.modsho.com

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی