فرش خوب

معرفی بهترین انواع فرش ایران

فرش خوب

معرفی بهترین انواع فرش ایران

معرفی شانه و تراکم فرش ماشینی کاشان

شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۷، ۰۶:۴۶ ب.ظ

فرش را می توان در انواع مختلف 700 شانه، فرش 1000 شانه یا 1200 شانه برای منزل خرید، اما یک انتخاب خوب زمانی میسر است که شما تفاوت میان این محصولات را دانسته و فرشی خوب و زیبا متناسب با نیازتان خریداری کنید. یک فرش خوب از نظر هر کسی دارای مشخصاتی است که ممکن است با نیاز و سلیقه شما متفاوت باشد. برای مثال یک شخص فرش نرم و با کیفیت را به فرش نازک و زیبا ترجیح می دهد و بالعکس ممکن است کسی به واسطه سبک زندگی اش جنبه مصرفی فرش برایش اولویت نباشد و زیبایی ظاهری فرش و تناسب رنگبندی و طراحی آن با سایر لوازم منزل برایش اولویت باشد.

فرش 1200 شانه و فرش 1500 شانه که تولیدات جدید کارخانه های فرش ماشینی محسوب می شوند، استفاده شان بیشتر جنبه تزیینی و زیبایی دارد، چراکه الیاف بسیار نازک، طرح های شکیل و نقشه های خاصی برای بافتشان استفاده می شود و طول خاب کوتاه و و بافت کم پشت دارند که باعث شده نازک و ظریف شده و ظاهری شبیه فرش ابریشم دستباف داشته باشند.

فرش 700 شانه و فرش 1000 شانه هم که دارای تراکم بالایی هستند، دوام بالا، طول خاب مناسب و کیفیت مطلوبی دارند، در عین حال نقشه های زیبایی هم توسط شرکت های مختلف در این کیفیت ها بافته شده است که موجب شده گستردگی نقشه و طراحی خوبی داشته باشند و انتخاب و خرید به خصوص به روش آنلاین برای مشتریان بسیار راحت و ارزان قیمت باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی