فرش خوب

معرفی بهترین انواع فرش ایران

فرش خوب

معرفی بهترین انواع فرش ایران

فرش ماشینی طرح ماهی 1200 شانه

شنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۷، ۰۵:۲۸ ب.ظ

عکس فرش های ماشینی جدید که با شانه و تراکم مختلف تولید شده و قیمت مناسب دارند، در گالری شرکت کاشان برای خریداران به نمایش گذاشته شده است.

فرش های زیبای ماشینی در طرح های کلاسیک ایرانی با شانه و تراکم بالا تولید می شوند و بازار فرش را در سراسر کشور رونق می بخشند، در حوزه صادراتی نیز از محصولات ماشینی در کشور های مختلف استفاده می شود و برند های معتبر ارز آوری بالایی برای کشور داشته اند.

طرح های خاص و جدید مشتریان زیادی دارند، زیرا طراحی زیبا، رنگبندی متنوع و جلوه خوبی را در کنار کیفیت بالا دارند که توجه خریداران را جلب نموده اند.

گالری مجموعه پرسان پارس شامل طرح های کاملی از تولیدات جدیدی می باشد که در ماه های اخیر فروش بالایی داشته اند و مورد توجه مشتریان بوده اند. فرش طرح ماهی یکی از نقشه های اصیل و محبوب است که بافت جدید آن به صورت فرش 1200 شانه می باشد.

قیمت فرش 1200 شانه کاشان

نرخ جدید فرش های زیبا و ظریف 1200 شانه تراکم 3600 برای فروش در سراسر کشور به خریداران عزیز اعلام می شود.
فرش های 1200 شانه محصولات ظریف و زیبایی هستند که تولیدشان به تازگی در کاشان توسعه یافته است و مشتریان از سراسر ایران این محصولات را برای منزل خود خریداری می کنند. تراکم این فرش ها 3600 است که بالاترین تراکم موجود در حال حاضر است.
ظرافت بالای این فرش ها موجب شده تا حد زیادی به فرش های دستباف شبیه شوند و طرح هایی که برای بافتشان نیز استفاده می شود معمولا شبیه به نمونه های دستباف موجود در کشور می باشد.
نقشه های محبوبی همچون فرش طرح حوض نقره ای، فرش طرح ماهی و افشان را به راحتی با کیفیت فرش 1200 شانه می توانید در کاشان تهیه کنید.
طرح های کامل فرش های تولید شده در این کیفیت که از لحاظ کیفیت درجه یک بوده و نقشه های پرفروشی هستند در گالری مجموعه موجود بوده و در اختیار خریداران قرار گرفته است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی