فرش خوب

معرفی بهترین انواع فرش ایران

فرش خوب

معرفی بهترین انواع فرش ایران

فرش 1200 شانه گل برجسته کاشان

دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷، ۰۶:۲۰ ب.ظ

در ایران انواع فرش ماشینی با شانه وتراکم مختلف را می توان یافت. فرش 1200 شانه جزء جدیدترین تولیدات ایران در صنعت فرش ماشینی است که دارای ظرافت و زیبایی بی نظیری هم می باشد. این مدل فرش دارای تراکم 3600 بوده و به دو صورت فرش 1200 شانه گل برجسته و فرش 1200 شانه معمولی عرضه می شود که تفاوتشان در زیبایی ظاهری فرش ها می باشد. مدل فرش برجسته به گونه ای است که طرح و گل های آن برجسته دیده می شود و این رخ بهتری به فرش داده است.

فرش 1000 شانه برجسته هم به تازگی وارد بازار شده و البته به زیبایی فرش های 1200 شانه گل برجسته نیستند و قیمتشان هم ارزان تر است. اگر برای مصرف و نشست و برخاست زیاد می خواهید فرش خریداری کنید، بهتر است از مدل معمولی فرش ماشینی 1200 شانه انتخاب نمایید، چرا که مدل فرش گل برجسته صرفا جهت زیبایی ظاهری خریداری می شود و بیشتر جنبه تزیینی دارد. در بین تولیدات اخیر کشور در حوزه فرش ماشینی این فرش ها هم اکنون پیشگام در فروش بوده و صادرات خوبی هم دارند. لذا برای یافتن بهترین مدل های آن کار دشواری در پیش ندارید، زیرا سایت های معتبری را ما در اینجا به شما معرفی خواهیم کرد که بهترین فرش ماشینی کشور را عرضه می کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۱۲
ali rahmatian

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی