فرش خوب

معرفی بهترین انواع فرش ایران

فرش خوب

معرفی بهترین انواع فرش ایران

قیمت تابلو فرش ماشینی 1200 شانه

شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۸، ۰۶:۱۴ ب.ظ
فرش و تابلو فرش ماشینی جدید 1200 شانه تراکم 3600 با طرح های زیبا و چشم نواز تولید شده و ظرافت بالا و قیمت مناسبشان موجب جلب نظر مشتریان شده است.
امروزه خریداران فرش و تابلو فرش ماشینی بسیار تنوع طلب شده اند و برای خرید طرح دلخواهشان حساسیت بیشتری نسبت به گذشته دارند. قبلا تعداد طرح های هر کارخانه محدود بود و تمامی تولیدات شرکت بر روی همان طرح ها انجام می شد. اما امروزه روند تولیدات نیز با توجه به تقاضای مشتریان تغییر کرده و ما همواره شاهد تولید طرح های به روز تر و جدید تر از سوی شرکت های مختلف هستیم.
به خصوص که فرش و تابلو فرش ماشینی هزار و 1200 شانه هم وارد بازار شده و ظرات و جلوه شان بسیار بالاتر از تولیدات گذشته می باشد. نمونه جدیدترین تولیدات کارخانه های بزرگ فرش را می توانید از این مجموعه دنبال نمایید.

سایت جدیدترین تابلو فرش ماشینی کاشان

تابلو فرش های ماشینی زیبا با طرح های جدید فرانسوی، جدیدترین طرح های تولیدی شرکت های کاشان را تشکیل می دهند و نمونه هایی از این طرح ها در این سایت نمایش داده می شوند.

031-54753961

09124602254

09131629159


تابلو فرش ماشینی طرح فرانسوی یا همان اروپایی دارای ترکیب رنگ های بسیار زیبا و متعددی هستند که این امر موجب شده بود کمتر در قالب ماشینی بافته شوند، زیرا وقتی با تابلو فرش های 100 رنگ و 150 رنگ دستباف مقایسه می شدند، جلوه ای نداشته و همین امر موجب این می شد جذابیتی برای خریدار نداشته باشند. 
امروزه تولید تابلو فرش های اروپایی به صورت ماشینی با رنگ بندی های جدید و یا از طریق چاپی مورد توجه قرار گرفته و محصولات زیبایی هم حاصل شده که فروش خوبی در بین خریداران داشته اند. انواع جدید این محصولات را می توانید از مجموعه ما تهیه نمایید.

فروش عمده فرش نمازخانه ارزان قیمت

فرش نمازخانه درجه یک ارزان قیمت با طرح محرابی بافت شده و  به صورت عمده در اختیار خریداران داخلی و خارجی برای فروش در شهرستان های مختلف قرار می گیرند.
فرش نمازخانه کاشان دارای انواع مختلف از شانه و تراکم می باشد و هر نوع فرشی که قیمت آن نسبت به قیمت بازار پایین تر باشد، اما کیفیت خوبی داشته باشد، مشتریان خاص در شهر های مختلف دارد. این نوع فرش ها معمولا به صورت عمده  برای فرش نمازخانه خریداری می شوند و برای مصارف عمده نظیر خوابگاه ها، مساجد و حسینه ها و یا فروش به مصلی ها استفاده می گردد.
این مجموعه با شرکت های بزرگ تولید کننده سطح کشور همکاری نموده و انواع فرش های ماشینی زیر قیمتی را به مشتریان در سراسر کشور عرضه می دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی